Οι πληρωμές για παραγγελίες μέσα από το περιβάλλον της πλατφόρμας AMERICAT B2B για αγορές χονδρικής πώλησης πραγματοποιούνται με έναν από τους παρακάτω τρόπους – κατόπιν συνεννόησης με την AMERICAT ΜΟΝ. ΕΠΕ.:

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Προεξόφληση της παραγγελίας μέσω e-banking σε έναν από τους λογαριασμούς Τραπεζών

1) ΕΘΝΙΚΗ: 111/470182-84  /  GR32 0110 1110 0000 1114 7018 284
2) 
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5088-025811-081  /  GR 9701 7208 8000 5088 025811 081
3) ALPHA BANK: 179-00-2320-001919 / GR7901401790179002320001919
4) EUROBANK: 0026.0323.63.0200259662   /  GR7002603230000630200259662

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η αποστολή των προϊόντων της παραγγελίας γίνεται αποκλειστικά και μόνο μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης. Για πιο άμεση προώθηση της παραγγελίας σας, μπορείτε να μας προωθείτε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής (αποδεικτικό πληρωμής) με e-mail στο b2b@americat.gr.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ/ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ (ΠΛΗΡΩΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ)

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας ή την εταιρία courier ή την μεταφορική που συνεργαζόμαστε κατά την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για τις όλες τις περιοχές εντός Αττικής και εντός Ελλάδος. 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (προ Φ.Π.Α.) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό ή τραπεζική επιταγή – κατόπιν συνεννόησης με την AMERICAT ΜΟΝ. ΕΠΕ.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Υπάρχει η δυνατότητα – κατόπιν συνεννόησης με τον υπεύθυνο συνεργασίας, την ομάδα εξυπηρέτησης ή τον πωλητή της περιοχής που υπάγεστε – το ενδεχόμενο ειδικής συμφωνίας αποπληρωμής των τιμολογίων σας. Η αποπληρωμή μπορεί να γίνει με πίστωση ή με χρήση επιταγών. Εφόσον υπάρχει συμφωνία για συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, τότε θα εμφανιστεί η επιλογή αυτή στα στοιχεία τιμολόγησης κατά το στάδιο εκτύπωσης των τιμολογίων σας.