ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Γενικά, επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό όρους (δείτε παρακάτω) και πάντα εντός 15 ημερολογιακών ημερών (εξαιρούνται περίοδοι όπου η εταιρία της Americat παραμένει κλειστή για πάνω από 3 εργάσιμες, όπως π.χ. καλοκαιρινές διακοπές, κτλ. για τις οποίες και ο πελάτης είναι πάντα ενήμερος μέσω αποστολής e-mail ή αυτοκόλλητης ένδειξης, κ.ο.κ.).

Για περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων εντός λεκανοπεδίου Αττικής, η Americat σας συνιστά και προτείνει οι επιστροφές να γίνονται απευθείας από τον πελάτη στο χώρο μας, ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής. Επίσης, σε καμία περίπτωση, ΔΕΝ γίνονται δεκτές, επιστροφές σε ΕΠΟΧΙΑΚΑ προϊόντα  (π.χ. αντιολισθητικές αλυσίδες). 

Ειδικότερα:

i) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Americat

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της Americat μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ’ αρχής ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την Americat. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την Americat, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. 

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), καθώς και με άθικτη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Americat θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Americat είτε μέσω συνεργαζόμενου courier.  

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ii) Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση με χρέωση της Americat.

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της Americat.  Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Americat με το εμπορικό σήμα «Americat», είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η Americat με τα έξοδα παραλαβής του με μέσα της απολύτου επιλογής της Americat και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Americat. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

iii) Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης (εντός 15 ημερολογιακών ημερών)*. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε οποιοδήποτε κατάστημα διατηρεί η Americat με το εμπορικό σήμα «Americat», είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της Americat. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.  

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. 

*Υπαναχώρηση: Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.  Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

iv) Ελαττώματα ή/και ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη. Πάντως, σε οποιαδήποτε πιθανή περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει το προϊόν να επιστρέφεται στα γραφεία μας για να ελεγχθεί από εξειδικευμένο προσωπικό ελέγχου και σε συνέχεια να επισκευαστεί εφόσον είναι εφικτό ή σε δεύτερο χρόνο να αντικατασταθεί με νέο. Σημειώνεται, ότι στα ηλεκτρολογικά είδη (π.χ. Λάμπες, καλώδια, ασφάλειες και συναφή είδη) ΔΕΝ παρέχεται εγγύηση.